Час роботи: Пн-Пт 10:00 до 20:00, Сб/Нд - вихідний



Зворотній дзвінок







Повернення та обмін



БАЖАЄТЕ ПОВЕРНУТИ ЧИ ОБМІНЯТИ ТОВАР, ЯКИЙ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ СТАНДАРТАМ ЯКОСТІ?

Відповідно до Закону України «ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ», у Вас є можливість протягом 14 днів з моменту купівлі, не враховуючи дня купівлі, повернути товар належної якості.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:


- зі збереженням всіх ярликів, маркувань, а також, не повинен мати пошкоджених пломб, які встановлені на виробі, та всіх захисних плівок;


- товар не повинен бути вживаним, та не повинен мати слідів використання, таких як: тріщин, вм'ятин, подряпин та плям;


- якщо товар, був запакований у блістерну одноразову упаковку, він приймається лише у випадку, якщо упаковка не була розкрита;


- важливо, щоб товар був повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка.

Будь ласка, пам'ятайте, що згідно зі статтею 9 Закону України "ПРО ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ", для повернення, або обміну товару важливо зберегти його товарний вигляд, та уникнути використання. Обмін товару, відповідної якості можливий лише у разі, якщо товар не був використаний і збережено його зовнішній вигляд, споживчі властивості, пломби та ярлики. Таким чином, якщо Ви вже скористалися придбаним товаром, та використовували його за призначенням, можливість повернення товару може бути обмежена, оскільки стан товару легко перевіряється, що автоматично класифікує його, як "ВЖИВАНИЙ"!

Повернення та обмін товару, здійснюється за допомогою перевізника «НОВА ПОШТА», за рахунок покупця!

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ!

У нас, Ви знайдете лише оригінальні товари, які є повністю упакованими та супроводжуються гарантією від виробника!

Гарантійний період, залежить від категорії товару і чітко вказаний в гарантійному талоні, який передбачає, безкоштовне усунення будь-якого дефекту, який виник з вини виробника, протягом гарантійного терміну, або заміну товару на новий.

Якщо, виявлено несправність, яка виникла з вини виробника, та яка не дозволяє використовувати товар за цільовим призначенням, після усунення проявляється знову, то в такому випадку клієнт має право, розраховувати на розірвання угоди купівлі-продажу та повернення коштів, або заміну на аналогічний товар, після відповідного висновку авторизованого сервісу центру з підтвердженням дефекту!

У ЯКИХ ВИПАДКАХ, ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР, МОЖЕ ВІДМОВИТИ В ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТІ У РАЗІ:

- порушення цілісності гарантійних пломб;

- наявності механічних, або інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних, або необережних дій покупця, або третіх осіб;

- порушення правил використання;

- несанкціонованого розкриття, ремонту, або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій, або схем товару;

- якщо серійний номер, або MAC-АДРЕСУ, що знаходяться в пам'яті виробу, змінені, стерті, або пошкоджені та не можуть бути зчитані та відновленні;

- якщо, виявлені пошкодження, викликані потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах, або дією екстремальних температур;

- зміна конфігурації, та будь-які втручання в програмне забезпечення.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ НА ТОВАР У РАЗІ:

- пошкодження в результаті, стихійних лих та природних явищ;

- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення, або використання, тобто недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів;

- пошкодження, викликані аварійним підвищенням, або пониженням напруги в мережі;

- пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли в результаті, з'єднання і підключення товару до інших виробів;

- пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням, або з порушенням правил експлуатації;

- природній знос елементів, у випадках перевищення зазначених норм експлуатації;

- пошкодження, або неналежне функціонування товару викликані не сертифікованим програмним забезпеченням ;

- пошкодження, або не неналежне функціонування товару, спричинене використанням несертефікованих та неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, тощо;

- явні ознаки ремонту, та заміни деталей, не уповноваженими особами.

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ, НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ:

- на програмні продукти, що поставляються разом із виробом;

- на програмні продукти, які не поставляються разом із виробом;

- на дані користувача, що зберігаються, або отримані за допомогою виробу.

Термін перевірки, логістики виробу до СЦ до 14 днів. Термін ремонту при наявності запчастин до 45 робочих днів. Термін ремонту при відсутності запчастин до 180 днів.

АЛГОРИТМ ДІЙ ПРИ ПОВЕРНЕННІ ТОВАРУ, ТА ГАРАНТІЙНОМУ ОБСЛУГОВУВАННІ!

1.ЗАПОВНІТЬ БЛАНК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

- для отримання бланку, Вам необхідно написати лист, на EMAIL нашого магазину: INFO@TECHNOCRAB.COM.UA, або звернутись за номером: +38 (068) 119-31-31, або перейти за посиланням та завантажити "ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ", обов'язково вказавши причину повернення;

- обов'язково вкажіть свої контактні дані, номер ТТН, та номер замовлення, за яким ви отримали товар.

2.УПАКУЙТЕ ТОВАР:

- перевірте, чи ваш товар належної якості, перед тим як повертати його;

- покладіть товар у його оригінальну упаковку, переконайтеся, що ви не втратили жодної деталі, і повертаєте товар у тій самій комплектації, в якій він був отриманий Вами;

- якщо ви придбали товар з подарунком, то при поверненні потрібно надати і його, інакше вартість подарунка, буде вирахувано з суми повернення.

3.АДРЕСА ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

- для вашої зручності, повернення товару здійснюється за допомогою перевізника "НОВОЇ ПОШТИ";

- адресу та контактні дані для відправлення товару, Вам надасть менеджер.

4.ОПЛАТА ДОСТАВКИ ПОВЕРНЕННЯ, АБО ОБМІНУ ТОВАРУ:

- якщо покупець, вирішив повернути товар з певних причин, важливо пам'ятати, що вартість доставки при поверненні не компенсується, у таких випадках покупець зазвичай несе витрати на повернення товару до магазину, або іншого місця призначення;

- ця умова є стандартною практикою в багатьох інтернет-магазинах, та забезпечує збереження економічної ефективності, для обох сторін - як для покупця, так і для магазину;

- тому, перш ніж здійснювати покупку, важливо уважно ознайомитися з умовами повернення товару в конкретному магазині, та уточнити, чи передбачається компенсація витрат за доставку.

5.ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ ЗА ТОВАР:

- в отриманому, та роздрукованому бланку повернення, вкажіть номер Вашого рахунку, та ПІБ власника рахунку Українською мовою;

- після того, як ми отримали, та перевірили Ваше повернення, та погодимось на нього, кошти будуть повернуті Вам на Ваш рахунок, протягом короткого періоду часу, зазвичай це займає від 2-7 робочих днів.

6.ОБМІН ТОВАРУ:

- товар для обміну по вашому запиту, буде надіслано Вам, протягом 2-7 робочих днів, після отримання Вашого повернення;

- номер ТТН, буде надіслано вам у повідомленні SMS, або через VIBER/TELEGRAM, щоб Ви мали змогу, відстежувати статус вашої доставки.

ВАШ КОМФОРТ - наш пріоритет, тому ми докладаємо максимум зусиль, щоб процес гарантійного обслуговування та повернення, був максимально зручним та безпечним для вас.













Приймаємо до оплати:





Розробка та підтримка:

Інформація

Про магазин
Контакти
Новини
Акції
Доставка та оплата
Повернення та обмін
Правила та умови
Політика безпеки
Виробники

Додатково

Особистий кабінет
Історія замовлення
Мої закладки

Категорії

Телефони
Планшети
Комп'ютери
Телевізори
Аудіотехніка
Фото та відео
Гаджети та дрони
Товари для гемерів
Розумний дім
Робототехніка
Мережеве обладнання
Побутова техніка
Товари для бізнесу
Електротранспорт
Будівельне обладнання та інструмент
Електротовари
Автотовари
Будівельне обладнання та інструмент
Сантехніка
Сад та город
Господарські товари
Посуд та приладдя
Домашній текстиль
Товари для військових
Відпочинок та туризм
Спортивні товари
Дитячі товари
Зоотовари

Наші контакти

+38(068) 119-31-31

+38(063) 119-31-31

+38(066) 119-31-31

Пн-Пт з 10:00 до 20:00

Сб, Нд - вихідний
info@technocrab.com.ua

Київська обл, м.Вишгород, провулок Квітковий, 2B


Інформація

Про магазин
Контакти
Новини
Акції
Доставка та оплата
Повернення та обмін
Правила та умови
Політика безпеки
Виробники

Додатково

Особистий кабінет
Історія замовлення
Мої закладки


Категорії

Телефони
Планшети
Комп'ютери
Телевізори
Аудіотехніка
Фото та відео
Гаджети та дрони
Товари для гемерів
Розумний дім
Робототехніка
Мережеве обладнання
Побутова техніка
Товари для бізнесу
Електротранспорт
Електротовари
Автотовари
Будівельне обладнання та інструмент
Сантехніка
Сад та город
Господарські товари
Посуд та приладдя
Домашній текстиль
Товари для військових
Відпочинок та туризм
Спортивні товари
Дитячі товари
Зоотовари


Наші контакти

+38(068) 119-31-31

+38(063) 119-31-31

+38(066) 119-31-31

Пн-Пт з 10:00 до 20:00

Сб, Нд - вихідний

info@technocrab.com.ua

Київська обл, м.Вишгород, провулок Квітковий, 2B


Приймаємо до оплати:



Розробка та підтримка:





ТЕХНО КРАБ © Всі права захищені 2025

Модули для Opencart